Wójt Gminy Suwałki
Zbigniew Mackiewicz
tel/fax: +48 87 565 93 00
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl


Zastępca Wójta (Zw)

Krzysztof Andrzej Gwaj
tel/fax: +48 87 565 93 00
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

 

Skarbnik Gminy (Sk)

Danuta Małgorzata Bućko
tel/fax: +48 87 565 93 33
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

 

Referat ds. Organizacyjnych (Or)

Kierownik - Hanna Bagińska
tel: +48 87 565 93 55

  • Zadania z zakresu organizacji i funkcjonowania urzędu
  • Zadania zlecone z zakresu spraw wojskowych i obronnych
  • Zadania z zakresu obrony cywilnej
  • Zadania w zakresie spraw kadrowych
  • Zadania w zakresie administracyjno-gospodarczym
  • Zadania w zakresie obsługi Wójta oraz udostępniania informacji publicznej
  • Zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych i innych spraw administracyjnych
  • Obsługa Rady Gminy i jej komisji


Referat ds. Finansowych (Fn)

Kierownik - Ewa Sienkiewicz
tel: +48 87 565 93 36
do 38

  • Zadania w zakresie spraw księgowości podatkowej
  • Zadania w zakresie wymiaru zobowiązań pieniężnych i podatków lokalnych
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej - płace
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej - kasa
  • Zadania w zakresie spraw księgowości budżetowej, wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz zadań wynikających z ustawy o transporcie drogowym.

 

Referat ds. Inwestycyjnych (In)

Kierownik - Agnieszka Maziarz

tel. +48 87 565 93 86- kierownik, p. 141
tel. +48 87 565 93 52 - decyzje środowiskowe , decyzje na zajęcie pasa drogowego, utrzymanie i budowa dróg, zgłaszanie awarii oświetlenia, bieżące utrzymanie plaż i wiat przystankowych p. 141a (1 piętro)
tel. +48 87 565 93 53 -  odnawialne źródła energii, azbest, budowa i zarządzanie budynkami komunalnymi i obiektami małej architektury, budowa oświetlenia, budynki, obiekty małej architektury, p. 140 (1 piętro)
tel. +48 87 565 93 71 - zamówienia publiczne, p. 113 (1 piętro)

   * utrzymanie i zarządzanie drogami
   * oświetlenie uliczne
   * odnawialne źródła energii
   * ochrona środowiska
   * zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
   * inwestycje z zakresu: budowy sieci wodno-kanalizacyjnych, dróg, oświetlenia ulicznego i źródeł odnawialnych
   * proces inwestycyjny obiektów budowlanych w szczególności: budowli, budynków kubaturowych i obiektów małej architektury
   * zamówienia publiczne
   * utrzymanie, zarządzanie i konserwacje: sieci wodno-kanalizacyjnych, oświetlenia ulicznego, instalacji źródeł odnawialnych, budynków kubaturowych oraz obiektów małej architektury
   * wsparcie doradcze mieszkańców gminy w programie "Czyste powietrze" (punkt informacyjny pokój 140 - czynny we wtorki i czwartki w godz. 8.00-12.00)


    Referat ds. Mienia Komunalnego (MK)

    Kierownik - Alicja Przekop
    tel: +48 87 565 93 51

    • gospodarka gruntami

      • rolnictwo
      • publiczny transport drogowy
      • ochrona przyrody
      • ochrona zwierząt
      • organizacja systemu gospodarki odpadami
      • utrzymania czystości
      • podziałów i rozgraniczeń
      • naruszania stosunków wodnych

         
        Referat ds. Polityki Społeczno - Gospodarczej (PSG)

        Kierownik - Ilona Rżany
        tel: +48 87 565 93 41 do 43

        • Zadania w zakresie planowania strategii i kierunków rozwoju, promocji Gminy
        • Zadania w zakresie ochrony i promocji zdrowia
        • Zadania z zakresu kultury, oświaty, turystyki i sportu
        • Zadania w zakresie prowadzenia ewidencji działalności gospodarczej
        • Zadania w zakresie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, decyzje o cofnięciu, wygaśnięciu zezwoleń)
        • Zadanie w zakresie planowania strategii i kierunków rozwoju, pozyskiwania środków z UE, promocji Gminy

         

        Referat ds. Planowania Przestrzennego (PP)

        Kierownik - Bartłomiej Żuchowski
        tel: +48 87 565 93 44, +48 87 565 93 46, +48 87 565 93 50

        • Zadania z zakresu gospodarki przestrzennej
        • Zadania z zakresu zadań urbanistycznych

        Samodzielne stanowiska:

        a) audytor wewnętrzny ( Au)

        b) radca prawny (RP)

        c) inspektor ochrony danych osobowych

          

        Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

        • Inicjowanie zadań w zakresie realizacji zadań własnych gminy związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych
        • Podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego
        • Opiniowanie wydawania zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych-limit i lokalizacja punktów, w których sprzedawane i podawane są napoje alkoholowe
        • Kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych.


        Jednostki organizacyjne:

        Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

        Kierownik - Beata Skrocka
        tel: +48 87 565 93 47 do 49, +48 87 565 93 61 do 63

        • Pomoc społeczna
        • Świadczenia rodzinne i zaliczka alimentacyjna
        • Dodatki mieszkaniowe



        Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół

        Kierownik - Irena Walendzewicz
        tel: +48 87 565 93 57 do 60

        • Prowadzenie zbiorczej obsługi finansowo - księgowej, organizowanie wpłat wynagrodzeń oraz ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
        • Sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji w zakresie wydatków z osobowego funduszu płac i funduszu świadczeń socjalnych.
        • Opracowanie planów dochodów i wydatków budżetowych.
        • Opracowanie zbiorcze projektów, planów i analiz ekonomicznych oraz sprawozdań i informacji z zakresu zadań oświaty.
        • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej przez szkoły.
        • Sygnalizowanie Wójtowi Gminy nieprawidłowości w gospodarowaniu środkami finansowymi przez szkoły.
        • Nadzorowanie spraw kadrowych.
        • Nadzorowanie spraw administracyjno-gospodarczych i zaopatrzeniowych.
        • Organizowanie dowożenia dzieci do szkół.
        • Nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie szkół.
        • Współpraca z dyrektorami w sprawach całokształtu funkcjonowania oświaty.
        • Wykonywanie innych zaleceń zleconych przez Wójta Gminy Suwałki.


        Gminny Ośrodek Kultury w Krzywem

        Dyrektor - Aneta Barbara Perkowska
        tel: +48 87 735 33 32, tel: +48 87 735 33 35

        • Działalność społeczno-kulturalna.
        • Upowszechnianie i promowanie kultury
        • Organizacja edukacji kulturalnej
        • Popularyzowanie kultury fizycznej, rekreacji, sportu i turystyki na terenie Gminy Suwałki.


        Gminna Biblioteka Publiczna w Płocicznie-Tartak

        Kierownik - Małgorzata Lewczuk

        tel: +48 87 563 90 50

        Przejdź na początek strony

        Strony ONAVI.plTworzenie stron internetowych

        Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
        Polityka prywatności  Rozumiem, zamknij informację